sitter och drömmer ...

sitter och drömmer för mig själv samtidigt som jag sjunger för fulla muggar.
stackars pappa som sitter där nere och får höra på skiten. hehe

jag är iaf grymt glad ikväll för mamma är inte hemma och det betyder att jag slipper höra hennes gnäll och dammsugarn som låter i en timme för hon ska dammsuga det här jäkla huset varje kväll. och så har jag inga läxor så det är bara att ta det lugnt, börjar bli hungrig nu också men orkar inte äta såhär sent då blir man en liten tjockis.
jaja nu ska jag lägga ner sjungandet och krypa ner i sängen och ringa min kärlek ist.

skapligt mkt jag bjuder på den där bilden.
näsblod och bästa vän är alldeles trevligt!



godnatt.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0