min helg

tänkte göra ett snabbt inlägg om min helg.

Fredagen: älsklingen kom hem från sthlm och det blev grillning hemma hos mig tsm med jessica, pierre, elin och ken. jag och jessica åkte vidare till åmmeberg och sedan till skyllberg sen hem och mysa med älsklingen.



Lördagen: en heldag med jessica och även min bror och hans sambo kom hit med sötnosen christoffer så man fick mysa klite med en bebis. på kvällen var jag i hammar och hade myskväll med älsklingen.



Söndagen: Har spenderat det mesta av dagen i forsa hos svärmor tsm med älsklingen och hans syster. trevligt var det och sedan åkte vi hem till mig och kramades i soffan lite innan han åkte till sthlm för att jobba i ytterligare en vecka. " hatar att han ska va så långt bort!" sen stallde jag mig och bakade muffins och sedan vart det en springtur med jessica och elin.



ytterst trevligt helg och tack till alla jag har vart med.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0