min helg ...

helgen lite kort.

Fredag: minns inte vad jag gjorde på dagen men förmodlingen nånting med pierre, och kvällen spenderades hemma hos min kära svärmor och slutade med en film tsm med mitt hjärta.

Lördag: morgonen vart det frukost + prat hemma hos svärmor och sedan bullbak tsm med älsklingen hemma hos mig och kvällen spenderades i zinkgruvan tsm med lite vänner precis som förr fast jag va nykter ist för redlös som jag va hela förra sommaren. haha

elinore och jag förra sommaren.


Söndag: städade i lägenheten men hann bara med sovrummet, hänga tvätt, diska, snickra ihop fönsterbrädan och vardagsrumsbordet. så nästa helg blir det resten. ser ut som en bomb exploderat där. Sen har jag suttit hemma hela dagen och tagit det lugnt.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0