helgen

Hela helgen har spenderats med min pojkvän.
gud va jag älskar den killen.

fredag: Vart en myskväll med prat, film, cola och massa skratt, pussar och kramar.

Lördag: gå upp tidigt för att sedan åka till sthlm för att tillbringa dagen på maskin-expo med älsklingen och hans vänner, kanske inte riktigt min grej med jag blir glad när han är glad så jag höll ut hela dagen + att jag fick ju en heldag med den jag älskar och det säger jag absolut inte nej till. kvällen slutade med filmkväll med pierre coh elin i hammaroch sedan vidare till svärmor.

Söndag: Åkte till Askersund för att köpa blomma till pierres mamma, åkte och lämna den på trappen eftersom ingen va hemma och sedan hem till mig för frukost och massa mys innan han åkte tillbaka till sthlm ännu en vecka.
hatar att säga hejdå och veta att det är en hel vecka kvar innan man träffas igen.
men efter det blev det en snabb solning tsm med syster och sedan hem för att äta grillad korv och titta på gossip girl, ska igentligen plugga nu men jag har gett upp mvg uppgiften och nöjer mig med ett vg även om det känns lite surt. men jag har helt enkelt inte tid.


ILY

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0