...



jag är lycklig, jag är kär, jag är trött, jag har ett lugn i kroppen som inte går att beskriva, men endå är det nått som inte stämmer.

jag är rädd, rädd för sanningen, rädd för att veta vad det är för fel på mig, rädd för att ta ytterligare ett kliv ut i verkligheten och inse att jag kan bli så mkt mer en än vanlig person.

jag vill bort, jag vill va ensam med min pojkvän och glömma verkligheten, jag vill känna mig trygg, jag vill sluta skolan och flytta från den här staden som är full med skit, jag vill känna att jag lyckats för en gångs skull. lyckats med min dröm, min dröm att bli nått stort, jag bara vill inte lyckas, jag ska lyckas, jag kommer att lyckas.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0