är på dåligt ...

skrev inget här i går för jag va på dåligt humör.
är på dåligt humör idag med så kommer förmodligen inte skriva så mkt idag heller.

nu har vi gäster här hemma men jag orkar inte med folk idag så jag gömmer mig på övervåningen och hoppas på att dom åker snart, men nej dom stannar nog i minst 4 timmar skulle jag tro. baaaajs på det.

jaja, vrf jag är på dåligt humör är för jag är trött på människor som bara ljuger, kommer med dåliga bortförklaringar och aldrig håller det dom lovar, dom snackar bara massa skit. sånt gör mig så jävla irriterad! jag blir tokig, eller nej, jag är tokig just nu.

och föreseten så blir min rygg bara sämre och sämre, doktorn nästa?

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0