praktik

ska alldeles strax resa på min feta röv och packa lite inför första praktikdagen imorgon. känns lite nervöst eftersom jag inte hunnit prata med min handledare utan bara pratat i telefon med honom, som tur är verkade han vara en jätte trevlig och glad kille med skön humor. får hoppas det stämmer in på honom också. haha

får iaf se hur det blir med att sova hos min syster hela veckan, är inte alls speciellt pigg på det just nu utan vill hellre komma hem efter en tuff dag och ta det lugnt och inte behöva tänka på vad jag får och inte får göra i nån annans lägenhet, ifs så är jag och min syster precis lika slöa och grisiga båda två så det funkar nog riktigt bra förutom att vi skulle döda varandra efter några timmar. haha



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0