imorgon

praktiken idag gick kanon. tyvärr sista gången jag träffade sabina eftersom hon skulle sluta? eller jag vette fan hur det blev med det men jag fick iaf en jättegod tårta och kaffe så det va iaf ett +. haha

skulle komma tidigt imorgon igentligen för att få vara med på en kaffekurs tsm med hela gänget på amuse men alla var sjuka eller skulle till doktorn så det blev inget med det tyvärr. lite synd för jag såg verkligen fram emot det.
men som sagt så får jag säkert nått annat bra tillfälle att lära mig lite om kaffe tsm med klassen ist.

nu ska jag ringa min pojkvän och sedan blir det duschen. känner en svag doft av gammal tvål och svett från mig. känner mig ofräsh as hell.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0