lycklig, men endå så...

trött som tusan är jag efter en dag med gräsklippning, slipning, städning och cykling.
imorgon fortsätter slipandet och städandet ur garderoberna på mitt rum. fullkomligt behövligt för jag måste nämligen vika om varenda klädesplagg och slänga det jag inte vill ha. eller nej, inte slänga utan ge bort till barnen i afrika som behöver dom. känner mig snäll om jag ska va ärlig för annars brukar jag slänga dom i en hög utanför huset och låta pappa elda upp dom. :)

vill ha helg nu.
på torsdag kommer pierre hem.
på fredag är det inga planer inbokade.
på lördag blir det kolmården.
på söndag fyller jag år. och jessica kommer HEEEM!

jag är lycklig, men endå så olycklig...



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0