min systers...

var på min systers skola och kollade på hennes yrkesbevis + alla hennes klasskompisars verk.
riktigt fint va det men tyvärr föll jag bättre för en annan dekoration.
hon klarade iaf yrkesbeviset, grattis syster.

min systers dekoration med temat nobelfesten.

min favorit. med temat hugget ur sten tror jag? och om jag inte minns fel fick hon idén från amfiteatern?

temat hugget ur sten? idén kom från ett tyskt sagoslott som jag inte minns namnet på.

tror det var nått slags bröllops tema? riktigt gulligt var det iaf och jag glömde läsa häftet om den så jag vet tyvärr inte vart hon fick idén ifrån.

ännu en dekoration med temat hugget ur sten? riktigt fint och läste inte det här häftet heller men jag såg hur hon hade gjort "berget" och det var vekligen mkt jobb.

ett till bröllopstema, mkt fint och jag läste inte hennes häfte heller.


klicka på bilderna så blir dom större.

sen va det ännu ett arangemang som jag glömde att ta kort på men det va iaf en stomme med mossa och blommor på som man ska stå under när man gifter sig. även det va fint.

/L




Kommentarer
Postat av: Alice

fiin blogg.. love it ;)

2010-04-16 @ 16:16:47
URL: http://lifeofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0