uppsväld

sitter och känner mig konstig, typ uppsväld och illamående.
saknar älsklingen och undrar hur mina kära vänner mår och vad dom gör just nu?
min tå är lila, blå, svart och rund. känns inte helt normalt så jag ska vell få åka till doktorn igen och ta ännu fler prover som inte visar nånting? ganska meningslöst om man frågar mig, doktorer hittar aldrig nått rätt svar på vad det är för fel iaf inte på min kropp. nu är det snart 4 år dom undersökt mig och vad har dom hittat? jo att jag är överrörlig... ha ha fullkomligt meningslöst!

aja, idag har jag lämnat in jobbansökan om sommarjobb. tittat på kläder och skor med min syster och även kollat in lite söta pärlor som jag funderar på att köpa och göra nått fint av. planerat in lite för morgondagen med bästa vännen och så har jag även räknat 14 tal matte som jag ska göra varje dag nu till matteprovet för att jag ens ska förstå lite? jag är inte precis mattegeniet i familjen om ni förstår. hehe ig here i come!

nu ska jag sätta mig nere i köket och titta på desperat housewifes och feta i mig massa bullar som ligger och väntar på mig inne i frysen.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0