Min helg

ska alldeles strax åka iväg med elin till träningen, mår inte bra och är helt slut i kroppen så det får bli ett lugnt pass för min del.

imorgon är det freeedag, och jag får äntligen träffa älsklingen en liten stund innan han åker. saknar han nått så enormt mkt.
på lördag kommer hanna hit från sthlm, min älskade släkting. och vi ska sätta henne i bilen typ dirrekt och sedan åka till stora mellösa för grillkväll hemma hos min storebror med hans sambo och lilla christoffer. ser verkligen fram emot det, behöver verkligen göra nånting med familjen. känns som jag inte gör nått annat än bråkar med dom.
söndagen har jag inga planer för, kolla på film och mysa med hanna innan hon åker tillbaka till älskade sthlm igen kanske? jaja vi får se.
nu måste jag sticka till träningen!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0