fika

har precis fikat med mamma och nu ska jag vila en stund innan jag tar tag i allt plugg jag har.
imorgon har jag nämligen teoriprov i idrott och har knappt kollat i häftet + att jag ska lämna in nån engelska grej om praktikplatsen jag va på.
får hoppas jag orkar och hinner göra allt.

jag har iaf vart ledig idag för jag va skulle till doktorn.
så min dag har en så länge sätt ut såhär: upp vid 6.20, åka till örebro, lämna syster, springa till doktorn, åka och köpa kött till min bror, åka till hallsberg, hem till askersund och springa in på ica och apoteket och sedan hem och fika med min mamma.
nu ligger hon dock som en död sill i sängen och läser ut en bok.. och jag ska snart göra samma sak.
kanske ringer plutten en snabbis också för jag saknar honom som tusan och han komme rinte hem fören om 2 veckor.. typ kill me!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0