cola + pussar?

har ett sug i kroppen just nu som bara skriker coooola och pussar, buhuu.
har varken cola hemma eller nån att pussa på så just nu är jag lite små grinig över det.
men snart är det träning som jag inte alls vill gå på idag men eftersom det är sista gången för den här terminen ska jag fan dit och köra gärnet! nu ska jag bli smal och fin, + att jag måste ta i lite extra eftersom min springtur igår gick åt helvete och det sluta med att jag gick halva vägen ist..

idag har jag vart i skolan som vanligt, skit tråkigt men aja det är sånt man får stå ut med. tog tåget till örebro vid ca ett och kuta iväg till doktorn när jag väl va framme i örebro.
och äntligen en doktor som säger nått vettigt. TACK, haha.

ne nu ska jag hoppa i mina träningskläder och sätta mig i bilen tsm med syster och rocka våran skiva och tagga!
åååh, jag njuter redan av träningsvärken jag kommer ha imorgon. ;)

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0